Chcemy zaoferować kadrze zarządzającej organizacjami pozarządowymi i spółdzielniami socjalnymi oraz osobom odpowiedzialnym za ich księgowość możliwość podniesienia kompetencji w zakresie zarządzania finansami w ramach Akademii PLN. Cykl szkoleń prowadzonych w jej ramach będzie okazją do poznania w praktyce narzędzia Prove it, które powstało z myślą o organizacjach pozarządowych i odpowiada na ich specyficzne potrzeby w zakresie zarządzania finansami.
Jednocześnie uruchomiony zostanie serwis internetowy, gromadzący informacje niezbędne na etapie podejmowania decyzji o wyborze rodzaju działalności, ale także potem. Chcemy by było to miejsce gdzie będzie można znaleźć wszystkie niezbędne informacje na temat kwestii rodzących się styku prawa i finansów, a w razie wątpliwości także zadać pytanie ekspertom. Równolegle z serwisem uruchomimy Pogotowie prawno-finansowe, gdzie będzie można skorzystać z porady fachowców od prawa i finansów. Dla zainteresowanych tematem przygotujemy też serię poradników i artykułów, w których poruszymy najbardziej palące kwestie.
Realizatorzy projektu „Porozmawiajmy o pieniądzach”:
|
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (FRSO) Osoba odpowiedzialna: Karolina Cyran-Juraszek mail: karocyran@gmail.com |
Ogólnopolski Związek Rewizyjny Spółdzielni Socjalnych (OZRSS) Osoba odpowiedzialna: Artur Laskowski mail:artlasko@gmail.com |
|
Wspólnota Robocza Związków Organizacji Socjalnych (WRZOS) Osoba odpowiedzialna: Santiago Garcia Dąbrowski mail: santiago.garcia@wrzos.org.pl |
Czas realizacji projektu: maj 2015 – październik 2016
Finansowanie: Fundusz Inicjatyw Obywatelskich